zondag 4 januari 2015

Mijn eigen atelier

Allereerst een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen en een heel creatief jaar voor 2015!!

De laatste tijd ben ik wat minder op mijn blog.
Dat komt omdat ik sinds een maand geleden mijn eigen workshop atelier ben begonnen.
Daarin steek ik echt iedere minuut van de dag.
Ik geef kinderworkshops en workshops voor volwassenen, oa. workshops copic markers,
kaarten maken, maar ook bv tekstborden maken.
Maar Ik verkoop ook diversen leuke dingen zoals:
bedrukte rompertjes, tekstborden, teksttegeltjes...

Ik zal jullie hier wat voorbeelden laten zien.





 Je kunt voor alle workshops ook kijken op: www.JudithSlegersDesign.nl










1 opmerking:


  1. Je maakt echt mooie dingen, leuk dat je er zo
    veel plezier in hebt, lekker genieten ☺
    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith