zondag 9 maart 2014

Kaart in het rood

Vandaag nog even een rode kaart gemaakt.



________________________________________________________________________
KAART IN HET ROOD
__________________________________________________


Ik denk dat dit de laatste is voor de hele week zelfs.
Ik heb het zo druk deze komende week, dat ik tussendoor goed mijn rust moet pakken.
De beurs komt er donderdag aan en daar MOET ik naartoe :)  , dus dan maar even kalmpjes aan doen.

Deze kaart heb ik ingekleurd met mijn copic markers
haren en kleren: R89 R37 R35 E43
G28 G24 G21G00
huid: E11 E53 E51 





Ik wens iedereen een hele fijne week!!
Liefs Judith


3 opmerkingen:

  1. Super gave kaart weer Judith! Zo leuk die kaarten overwegend in 1 kleur.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart! Heel mooi! En veel plezier op de beurs.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook weer een mooierd zeg !!
    Hou je koest de komende dagen en geniet van het beursbezoek.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith